Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 10 oktober 2006, 15:25
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bekijk bericht
Of dit een goede reclame voor de volgende academy is waag ik te betwijfelen..
Dag Gerrit,

Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Het forum van de academy is een voortzetting van de dag. We bespreken er de acties die we naar aanleiding van de academy dag hebben ontplooid en ondertussen geven de workshopleiders en de organisatie daar weer adviezen op. Het is zelfs zo dat een aantal workshopleiders via het forum feedback vragen op hun eigen workshop en daar wordt serieus en integer mee omgegaan. Deze combinatie maakt de dag meer dan waard.

Het is dus een virtuele voortzetting van die dag en hoe je het ook went of keert: wij hebben voor de dag toch een aardig bedrag betaald.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #12  
Oud 10 oktober 2006, 15:43
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NowHow Bekijk bericht
Dag Gerrit,

Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Het forum van de academy is een voortzetting van de dag. We bespreken er de acties die we naar aanleiding van de academy dag hebben ontplooid en ondertussen geven de workshopleiders en de organisatie daar weer adviezen op. Het is zelfs zo dat een aantal workshopleiders via het forum feedback vragen op hun eigen workshop en daar wordt serieus en integer mee omgegaan. Deze combinatie maakt de dag meer dan waard.

Het is dus een virtuele voortzetting van die dag en hoe je het ook went of keert: wij hebben voor de dag toch een aardig bedrag betaald.
Dat er gesloten deel van het forum is waar deelnemers en organisatoren discussieren over de acadamy en de follow up ervan is een goede zaak.

Dat er niets in het openbare gedeelte van het forum over geschreven is en dat er via 'had je er maar bij moeten zijn' antwoorden een elite clubje van deelnemers wordt gesuggereerd is m.i. geen goede reclame voor een volgende editie.

Een enthousiast verslag van de dag en berichten van deelnemers die het de moeite en de $$ waard vonden zou beter werken.
Sinds de academy is het openbare gedeelte van het forum min of meer dood..
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
  #13  
Oud 10 oktober 2006, 16:14
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bekijk bericht
Dat er niets in het openbare gedeelte van het forum over geschreven is
We hadden twee professionele verslaggevers ter plaatse die hun schrijfselen en visuele momentopnames binnenkort openbaren Dat zetten we op de site, met attendering en desgewenst commentaren en discussie in het forum.
__________________
René
Met citaat reageren
  #14  
Oud 10 oktober 2006, 16:17
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
We hadden twee professionele verslaggevers ter plaatse die hun schrijfselen en visuele momentopnames binnenkort openbaren Dat zetten we op de site, met attendering en desgewenst commentaren en discussie in het forum.
Ben benieuwd!
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
  #15  
Oud 13 oktober 2006, 23:57
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 90
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Het verslag van de Lancelots Academy van 5 oktober 2006 is vanavond op de site verschenen.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 20 oktober 2006, 00:42
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Sluit me geheel aan bij Gerrit. Hebben de betreffende Lancelots last van kartelvorming of van concurrentievrees?
Kom op, als het een goed event is, schreeuw het van de daken.
Wat heeft het de deelnemers concreet opgeleverd of wat denken ze dat het zal gaan opleveren? (waarom zegt niemand wat op het forum of zit ik weer te dromen?)
Hoeveel mensen waren er? Waarom hebben de vele tekstschrijverds die het forum rijk is niet een (uitgebreider) verslag geplaatst?

Daarnaast: Lancelots zijn ook gewoon ondernemers die moeten afwegen (ROI) waar ze wel en niet op in gaan, aan mee doen, lid van worden etc.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl

Laatst gewijzigd door erix; 20 oktober 2006 om 00:47 Reden: verslag gelezen
Met citaat reageren
  #17  
Oud 20 oktober 2006, 10:30
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
Sluit me geheel aan bij Gerrit. Hebben de betreffende Lancelots last van kartelvorming of van concurrentievrees?
Kom op, als het een goed event is, schreeuw het van de daken.
Wat heeft het de deelnemers concreet opgeleverd of wat denken ze dat het zal gaan opleveren? (waarom zegt niemand wat op het forum of zit ik weer te dromen?)
Hoeveel mensen waren er? Waarom hebben de vele tekstschrijverds die het forum rijk is niet een (uitgebreider) verslag geplaatst?

Daarnaast: Lancelots zijn ook gewoon ondernemers die moeten afwegen (ROI) waar ze wel en niet op in gaan, aan mee doen, lid van worden etc.

Dag Erik,

None of the above. In mijn geval heeft het veel meer te maken met het feit dat ik op de een of andere manier in een giga-stroomversnelling ben gekomen na de Academydag. De zaken die ik hardop uitsprak tijdens de academy komen op dit moment bijna als vanzelf naar mij toe, ik ben aan het woekeren met mijn tijd. Ik wil er best een keer wat over schrijven, maar ik denk dat dit al een beetje aangeeft dat de dag hoe dan ook erg waardevol was.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #18  
Oud 24 oktober 2006, 16:52
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)

Guys guys, what a hassle!
Ik vind het wel heel grappig wat voor ecochemiedinges nu om de Academy heen komt te hangen. Het was een gewoon een leuke, wat zeg ik stralende dag, mede dankzij het weer, maar ook omdat een aantal mensen elkaar in een soort stoompan beter heeft leren kennen. Ik zie trouwens dat het met die beslotenheid ook wel meevalt. Mensen die eerst in het besloten forum aan het praten waren, migreren vanzelf naar de open forums, omdat daar mede dankzij de aanwezigheid van mensen als Erik en Gerrit meer te beleven is. Die besloten forums drogen vanzelf op, tot we weer een nieuw event organiseren. Daaraan voorafgaand zullen we dan weer besloten forums creëren, gewoon omdat dat een functie heeft voor de mensen die weten dat ze elkaar binnenkort in het echt gaan zien. "Oude Lancelotters" kennen elkaar dan natuurlijk inmiddels al, maar zo'n event trekt ook nieuwe mensen aan die op die manier "met hun neus in de boter vallen". We willen de discussies ook koppelen aan de onderwerpen die op zo'n dag centraal staan.

Anyway, we zijn bezig het ideale opleidingsaanbod voor lancelotters te verzinnen en daar zullen besloten forumontmoetingen zeker deel van uitmaken.

To be continued.
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lancelots Academy verzet naar 5 oktober René Nieuws - Voor en door freelancers 4 13 juli 2006 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon