Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Freelancepraktijk starten

Mededelingen

Freelancepraktijk starten De formele en praktische dingen die je allemaal moet regelen bij de start als freelancer. Aanmelden, kopen, inrichten, opzetten...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 november 2012, 22:04
Jawad Jawad is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 november 2012
Berichten: 1
Standaard Zoek hulp bij maken jaarrekening internetbedrijf

Hallo mijn naam is Jawad, ik ben een student en ik ben pas net geregistreerd bij lancelots.

Zoals jullie zagen, heb ik hulp nodig.

Het gaat over een bedrijf dat een paar maanden terug door een bekende van mij is opgericht. En omdat hij helemaal geen verstand heeft van boekingen etc, heeft hij aan mij hulp gevraagd.

Helaas heeft hij dat veel te laat gedaan, ik heb nu voor hem de OB aangifte geregeld. Alleen is de vraag, hoe maak ik een jaarrekening, ik heb in deze sites de richtlijnen gevolgd en ook informatie gewonnen in andere sites, hierna heb ik er één jaarrekening opgesteld. Maar het geeft me geen goed gevoel dat de belastingdienst het zal accepteren. Begrijp me niet verkeerd, deze site heeft mij ENORM VEEL GEHOLPEN, alleen heb ik van anderen gehoord dat het heel heel lastig is om één te maken.

Mijn vraag is, of iemand die ervaring heeft mij hiermee kan helpen?
Ik wil heel graag leren, maar de school is niet adequaat genoeg.

Hij heeft een internethosting bedrijf, hier ontwerpt hij ook websites, en andere werkzaamheden die gerelateerd zijn met het internet.
Ik denk niet dat ik hier een bijlage kan toevoegen, ik stuur heel graag de jaarrekening per email voor feedback.

Ik stel elk reactie op prijs
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp nodig bij opmaak balans CrammC Administratie 2 28 april 2012 03:37
Hulp bij het starten van een onderneming in Groningen GerardWolters Marktplaats 0 19 mei 2010 11:01
Hulp gevraagd bij het vinden van de nieuwe bureaumanager voor La Red NowHow Marktplaats 0 2 februari 2009 21:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon