Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 november 2010, 22:29
nancy_kelpie's schermafbeelding
nancy_kelpie nancy_kelpie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 190
Stuur een bericht via MSN naar nancy_kelpie
Smile Animaties & games

Als freelance Game designer biedt ik de volgende diensten aan: illustraties, animaties & games.
Ik ben beschikbaar voor zowel kleine als grote opdrachten.

Bij kleine opdrachten moet je denken aan illustraties voor een website, uitwerken van een karakter als mascotte, bewegende banners, animaties voor narrowcasting of een animatie van een logo voor op de website.

Bij grote opdrachten moet je denken aan online games. In principe kan ik elke game maken die je wilt, zowel bestaande games (memory, etc.) als zelfverzonnen games. Bij games werk ik samen met een programmeur zodat zowel de grafische kant als de technische kant perfect in elkaar zitten.

Ook kan je denken aan beurs-animaties. Ik heb bijv. animaties gemaakt voor een autobeurs (veel technische animaties) en een beurs over biodiversiteit (animatie van een krab en een libelle voor kinderen/jongeren).

Ik wil me voornamelijk richten op natuur educatie. Projecten die ik hiervoor heb gedaan zijn bijvoorbeeld verschillende games voor op touchscreens in bezoekerscentra van Staatsbosbeheer, een interactieve plattegrond voor een Nationaal Park, een animatie voor een beurs over biodiversiteit en verschillende illustraties voor dierentijdschriften. Mocht je dus een illustratie/animatie/game nodig hebben wat met de natuur te maken heeft zou ik dat helemaal geweldig vinden!

Voorbeelden van mijn werk zijn te vinden op mijn website: www.nancyzonneveld.nl

Of je kan me toevoegen op Linkedin: http://nl.linkedin.com/in/nancyzonneveld
__________________
illustraties, animaties & games
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 januari 2011, 23:05
Markie Markie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 160
Standaard

Ik sta veel in contact met een aantal Grieken die een online game aan het ontwikkelen zijn. Een maand of 2 geleden waren ze op zoek naar 3D designers.
Ik weet niet of dat wat voor je zou kunnen zijn? Mocht het je wat lijken dan kan ik je wel met hun in contact brengen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 januari 2011, 00:22
nancy_kelpie's schermafbeelding
nancy_kelpie nancy_kelpie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 190
Stuur een bericht via MSN naar nancy_kelpie
Standaard

Ik ben geen 3D designer. Ik teken alles in 2D dus kan ze daar niet bij helpen.
Wel bedankt voor je reactie!
__________________
illustraties, animaties & games
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
illustratie animatie game flash natuur


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Freelancer biedt zich aan illustraties, animaties en games nancy_kelpie Marktplaats 9 2 augustus 2009 11:26
Even voorstellen Nancy Zonneveld (Illustraties, animaties, games) nancy_kelpie Marktplaats 6 8 januari 2009 13:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon