Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2012, 11:22
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Talking Illustrator / Digital Artist / Webdesigner.

Beste lezer,

Het is alweer een poosje geleden dat ik een bericht heb achter gelaten op het Lancelots forum. Een tijd geleden begon ik mijn freelance avontuur en uiteraard terecht gekomen op dit forum en heeft mij enorm geholpen. Ik merk nog wekelijks dat er mensen via dit forum op mijn website terecht komen alleen is de info van mij op dit forum verouderd. Tijd voor een verse update!

Mijn naam is Roy Korpel en ben ik sinds kort een fulltime freelancer. Ik werk als illustrator in mijn studio op zolder lekker vanuit huis. Met alle professionele apparatuur tot mijn beschikking werk ik aan diverse opdrachten in diverse branches. Denk aan het illustreren van karakters, artwork voor iPhone en iPad games, apps, filmposters, achtergronden voor films en ook steeds vaker website ontwerp, soms met illustraties.

Ik vind het fijn om zaken te doen met klanten via o.a. Skype (zonder cam). Het kost niets en ik kan klanten mee laten kijken op mijn scherm. En zeker met karakters schetsen vinden klanten het leuk om even een stukje mee te kijken tijdens het schetsen. Je kan live feedback geven en scheelt zo even 6 mailtjes met voorbeeldjes of het de goede kant op gaat. En hoe leuk is het om je karakter zo voor je ogen tot leven zien komen.

Plaatjes zeggen meer dan praatjes. Dus mag ik je uitnodigen om langs te komen voor een digitaal bakje koffie op http://www.roykorpel.nl

Tot straks!

Groet,

Roy Korpel
illustrator / Digital Artist.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht webdesigner en tekstschrijver omgeving Rotterdam Joasbuijs Marktplaats 10 3 oktober 2010 11:30
Even voorstellen webdesigner te Rotterdam Marlies Marktplaats 2 15 september 2010 08:55
Als webdesigner van de grond geraken? Tips? Pedrosken Freelancepraktijk starten 13 31 mei 2010 10:14
Introductie: Arjan webdesigner dutchsiteworks.nl Dutch Siteworks Marktplaats 1 5 december 2007 16:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon