Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 oktober 2007, 22:22
AcirE AcirE is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2007
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar AcirE
Standaard Student en freelancer?

Ik ben student Journalistiek en wil misschien nu al als Freelancer beginnen. Ik ben in het bezit van een middenkader diploma Fotonica en wil mijn freelance-praktijken richten op consumenten fotografie.

Ik heb de afgelopen tijd al een aantal lessen Freelancen gehad en ik weet dat er erg veel bij komt kijken. Maar echt concreet kan ik het voor mezelf nog niet maken.

Af en toe doe ik nu al opdrachten waarvoor ik betaald wordt, maar ik wil een beetje af van het "zwart" werken.

Is het mogelijk om naast een studie te freelancen? Ik gok van wel, maar heb geen flauw idee wat voor VAR ik nodig zou hebben. Is het een VAR-inkomsten uit overige werkzaamheden? Hoe moet ik het aanpakken?

Ik ga komende zaterdag naar de KvK-startersdag, omdat ik denk dat zij me wel een beetje wijzer kunnen maken. Toch mijn vraag hier, in de hoop op reacties van ervaringsdeskundigen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 oktober 2007, 22:28
Arend Arend is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Berichten: 128
Standaard Re: Student en freelancer?