Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 juni 2011, 21:58
sappaper sappaper is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Berichten: 2
Arrow SEO copywriter aangeboden

Bent u op zoek naar unieke, kwalitatieve en SEO-gerichte teksten? Een tekstschrijver die uw wensen begrijpt, steeds zoekt naar verbetering en tegelijk meedenkt met het project dat u voor ogen heeft?
>>> Gevonden! <<<

Een goede SEO copywriter weet precies op welke elementen hij/zij moet letten om unieke bezoekers te lokken. Zoekwoorddichtheid is daarbij een kernbegrip. Tegelijk dienen de teksten te worden opgesteld in een eenvoudige woordstijl en moeten ze lezen als een trein. Enkel zo behaalt de klant het hoogste rendement!
--- Jonathan Leeters ---



Kwaliteit verzekerd?
  • Zeker en vast! Contacteer mijn vaste opdrachtgever (gegevens opvraagbaar) en vraag voorbeelden aan per PM/e-mail.
En... de levertijd bedraagt?
  • De levertijd zal volledig in overleg worden bepaald. Heeft u een dringende opdracht voor me, zal ik mijn best doen om daar rekening mee te houden. Goede communicatie gegarandeerd. Ook deadlines worden in elk geval gerespecteerd.
Wat kost het?
  • Teksten kunt u laten schrijven vanaf 2.5 eurocent/woord. Dit tarief is doorgaans van toepassing op informatieve onderwerpen, met uitzondering van hoogtechnische (bijv. klinkers). Voor pers- of blogberichten spreek ik liever een prijs per artikel af. Dit laatste geldt eveneens voor bedrijfsteksten. Levering met factuur (bank/PAYPAL).

Ja, Jonathan. Ik ben overtuigd!

Leuk te horen. Neem contact met me op per e-mail (jonathanl@live.be)... en vertel me wat ik voor u kan doen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te koop/huur aangeboden Werkplek te huur aangeboden A'dam (centrum) cruiz Marktplaats 1 28 april 2010 16:38
Freelancer biedt zich aan Professionele freelance webdeveloper aangeboden NetJam Marktplaats 1 22 augustus 2008 22:45
SEO Copywriting Sofie Marketing en acquisitie 56 15 augustus 2008 23:57


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon