Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #8  
Oud 27 februari 2007, 19:50
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: factuursysteem

Mmh, er zijn ook nog steeds ondernemers die het geen enkel bezwaar vinden om dat kleine beetje administratie zelf te doen (hoe omslachtig dat ook in de ogen van anderen is). Alles heeft te maken met schaalgrootte: op een zeker moment voldoet ook het meest geavanceerde freelance/mkb pakketje immers niet meer omdat je met drieentwintig wereldwijde vestigingen zit en 700 leveranciers en duizenden bonnen en facturen......

Kortom, ik red mij prima met m'n excel, word en succes agenda. De high tech integrated software procurement software bespreek ik wel in een van mijn artikelen.....
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon