Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #5  
Oud 7 mei 2013, 00:04
SarKar SarKar is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik stel mijn facturen inderdaad op zoals je dat beschrijft.

Wellicht goed om dit te illustreren met een voorbeeld.

In rekening te brengen werkzaamheden € 400
Door te belasten kosten: € 100 (excl. BTW) / 110 (incl. BTW)

Hoe ik het normaal doe:
Werkzaamheden €400
Kosten €100
Subtotaal €500
BTW 21% €105
Totaal €605

Nu vraag deze opdrachtgever het zo te doen:
Werkzaamheden €400
BTW 21% € 84
Subtotaal €484
Kosten €110
Totaal €594

Dit laatste lijkt mij niet volgens de regels, maar weet dat dus niet zeker.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motorrijbewijs - kosten Kunstenaar / Filmproducent framejunky Belasting 2 29 maart 2013 20:50
Kosten voor gecombineerde zakelijk/prive-reis ErikR Belasting 5 3 april 2012 22:11
Inkomstenbelasting Welke kosten van de omzet af om tot de winst voor IB te komen? ErikN Belasting 2 22 februari 2011 08:57
Wanbetaling Extra Kosten add Omgaan met opdrachtgevers 5 22 april 2007 20:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon