Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 25 juni 2007, 14:49
Jens Jens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Berichten: 19
Standaard Hoe van het goedkope imago af komen?

Ik ben net nieuw op dit forum, en ik zit met een best groot probleem. Mijn probleem is dat ik opdrachtgevers veel te weinig laat betalen voor design opdrachten.

Door mijn goedkope klusjes krijg ik veel mond tot mond reclame. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar nu denkt elke nieuwe opdrachtgever een erg goed verzorgd design te kunnen krijgen voor +/- 300 euro.

Omdat ik het niet meer waard vind om voor een hongersloon te werken, zou ik graag mijn tarieven willen verhogen en werken met een uurloon. (ik vroeg namelijk eerst een bedrag per opdracht)

Moet ik keihard zeggen tegen de geinteresseerden dat ik mijn tarieven permanent verhoog? Hoe moet ik dit aanpakken? Want ik wil geen nieuwe klanten afschrikken door plots exlosief met mijn prijzen te stijgen.

Ik hoop dat iemand mij tips kan geven hier over. Alvast bedankt!

Groeten,
Jens
__________________

Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw boek over Fr€€lancen van Shirley Brandeis & Linda Versteege NowHow Nieuws - Voor en door freelancers 16 28 oktober 2007 15:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon