Discussie: Tarief copywriter?
Los bericht bekijken
  #6  
Oud 7 juni 2007, 10:54
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Tarief copywriter?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilse Dhont Bekijk bericht
Voor dit bedrijf schrijf ik de teksten, allemaal in verband met wijn en gerechten. Naar het schrijven van webteksten gaat mijn voorkeur uit, alhoewel ik andere dingen ook wel eens wil proberen, maar zoals gezegd, kom ik nog maar net piepen
Ik ga je ongevraagd advies geven Kijk, zo'n mededeling zegt een potentiële opdrachtgever niet veel. In de eerste plaats is die meer geďnteresseerd in wat je voor hem kan doen, dan in wat je voor anderen gedaan hebt. Dat laatste dient slechts als onderbouwing van je kwaliteiten; om het geloofwaardiger te maken.

Het schrijven van webteksten is net zoiets als het schilderen van schilderijen of het koken van maaltijden. Veel te algemeen! Je noemt jezelf copywriter en daaronder versta ik een schrijver van reclametekst (of persuasieve tekst), maar je schrijft dus ook informatieve tekst en misschien zelfs andersoortige teksten?

Een persoonlijk trainingsplan:En in mijn geval kun je natuurlijk ook eens goed kijken naar mijn websites, bedenken wat je daarvoor zou willen schrijven en het proberen met lauwe acquisitie
__________________
René
Met citaat reageren